Regulamin

Regulamin zakupów w sklepie internetowym http://www.ebras.pl/

Sprzedaż prowadzona jest przez firmę ebras.pl Marta Płotkowska, NIP 9551837773, zarejestrowaną w CEIDG, pod adresem: pl. Żołnierza 17, 70-551 Szczecin gdzie jest główna siedziba oraz sklep stacjonarny. Jest to także adres do korespondencji oraz do zwrotów i reklamacji.

W naszym SALONIE znajdą Państwo piękną bieliznę na każdą okazję, w szerokim zakresie rozmiarów, ze szczególnym uwzględnieniem potrzeb Pań, które natura dość hojnie obdarzyła. 

 Płatność:

Płatności można dokonać na kilka sposobów:
1. jako przedpłata na konto bankowe
2. jako przedpłata za pośrednictwem Płatności.pl
3. przy odbiorze za pośrednictwem firmy kurierskiej
4. przy odbiorze za pośrednictwem Poczty Polskiej
 

Koszty przesyłki:

 Na terenie Polski:

   1. Firma kurierska InPost

  •   przedpłata - 16 zł
  •   pobranie 23 zł

  2. Poczta Polska

  • list polecony priorytetowy - przedpłata 7 zł
  • Kurier pocztowy Pocztex48 - 15 zł

3. Paczkomaty 24/7

  • przedpłata 8 zł
  • pobranie 15 zł ( w wybranych Paczkomatach)

 

Do państw europejskich oraz całej Rosji:

Poczta Polska - list polecony priorytetowy, wysyłka tylko przy przedpłacie, koszt 30 zł (do 3 produktów). W przypadku większej ilości prosimy przed zakupem o kontakt ze sklepem w celu ustalenia najkorzystniejszej opcji.

"Podróż" przesyłki można monitorować on-line na terenie kraju posiadając numer nadania.
Do każdego zakupu dołączony zostaje paragon wraz z formularzem zwrotu/wymiany lub na życzenie faktura VAT (proszę wtedy uzupełnić pole i podać numer NIP).

Dane do wpłaty bezpośrednio na konto:

ebras.pl Marta Płotkowska

Mbank

18 1140 2017 0000 4202 0862 2559

 

Na wpłatę czekamy 7 dni od momentu złożenia zamówienia.


Wysyłka towaru:

Przesyłki są nadawane codziennie, ale warunkiem jest szybkie zaksięgowanie przelewu (czyli do godz. 13). Wysyłka "24h" oznacza, że wyślemy przedmiot do 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty, lub informacji o wysyłce za pobraniem. Przedmioty oznaczone innym terminem niż "24h" sprowadzamy pod zamówienie. Podajemy przybliżony, maksymalny czas ich dostawy.

Po zalogowaniu się można sprawdzić stan realizacji swojego zamówienia i numer nadania. W każdej chwili można też skontaktować się z nami telefonicznie lub mailowo.


Zwrot lub wymiana


Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku mogą Państwo odstąpić od umowy kupna w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru.
Odstąpić można poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym (ze wszystkimi papierowymi metkami, nie noszące śladu użytkowania, np. bez śladów kremu, pozbawione zapachu, najlepiej w tym samym opakowaniu). U celu ułatwienia tej drogi, prosimy o przysłanie do nas kupionego przedmiotu razem z naszym formularzem wymiany/zwrotu oraz dopiętym PARAGONEM!, który jest zawsze w przesyłce  (nie jest to warunek). 

O zamiarze odstąpienia od umowy można nas powiadomić także mailowo, wysyłając dokument na  biuro@ebras.pl

Po otrzymaniu przesyłki z towarem i stosownym dokumentem zwrotu (może być nasz formularz, ale nie jest to warunek) zwracamy pieniądze, w sposób jaki wybrał konsument (taki sam jak podczas składania zamówienia, lub wskazany w dokumencie zwrotu). Zwracamy kwotę za zakupy ( za towar oraz przesyłkę ) maksymalnie w ciągu 14 dni.

Istnieje także możliwość wymiany towaru na inny rozmiar lub przedmiot. Należy złożyć nowe zamówienie na wybrany produkt i w polu "Uwagi" wpisać, że mamy to rozliczyć z wymiany i podać numer zwracanego zamówienia). Następnie wypełnić formularz wymiany/zwrotu, który jest dołączony do paragonu i całość odesłać na adres firmy. Różnicę w kwocie można dopłacić na nasze konto, a w przypadku nadwyżki zostanie ona zwrócona. W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub meilowy.

POMOŻEMY :)

 

Reklamacja

Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy kupna/sprzedaży pod adresem biuro@ebras.pl lub w formie pisemnej na adres Salonu, albo osobiście w salonie. Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:
1. imię, nazwisko, adres, adres e-mail Kupującego,
2. datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji - data zakupu,
3. przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
4. wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.
Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedający zwraca się do składającego reklamację o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci. Odpowiedź na reklamację wysyłana jest na podany przez Kupującego adres e-mail bądź na adres poczty tradycyjnej.

Kupujący będący konsumentem ma możliwość skorzystania z pozasądowego sposobu rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń przed Stałym Polubownym Sądem Konsumenckim przy Wojewódzkim Inspektorze Inspekcji Handlowej w Szczecinie. Informacje o sposobie dostępu do ww. trybu i procedur rozstrzygania sporów,  znajdują się pod następującym adresem: www.uokik.gov.pl, w zakładce „Rozstrzyganie sporów konsumenckich”.
 

Polityka prywatności


W ramach naszej strony stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie,
w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu.
Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dla plików cookies w swojej przeglądarce.

O celowości tych plików można przeczytać tutaj: http://wszystkoociasteczkach.pl/

Firma "ebras.pl Marta Płotkowska" zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. "O ochronie danych osobowych". Zgodnie z tą ustawa Klient ma prawo do wglądu w swoje dane, do ich poprawiania oraz wniesienia podania o zaprzestaniu ich wykorzystywania.

Zbieramy tylko takie dane (imię nazwisko, adres dostawy, telefon, adres email), które są potrzebne do  realizacji zamówienia i sprawnego kontaktu ze sklepem. Mogą być wykorzystywane także w celu przesłania własnych materiałów Sprzedawcy o nowościach i promocjach (newsletter) o ile wyrażono na to zgodę.


Inne ważne informacje:

Jeżeli przy odbiorze zauważą Państwo, że opakowanie nosi znamiona uszkodzenia lub prób otwierania, należy w obecności kuriera lub na poczcie od razu sporządzić protokół szkody, nie przyjmując towaru. To bardzo ważne! i znacznie ułatwi to dalsze załatwienie sprawy.

W przypadku przesyłek zaginionych (nie dotrą w ciągu 4-5 dni) prosimy o kontakt ze sklepem na biuro@ebras.pl - będziemy działać.

Firma "ebras.pl Marta Płotkowska" zabrania kopiowania zdjęć i autorskich opisów ze stron www, chyba, że zamieszczona zostanie informacja i ich pochodzeniu razem z linkiem.

Wszystkie ceny podane na stronach sklepu EBRAS są cenami brutto i zawierają podatek Vat 23%.

Wszystkie przedmioty przez nas sprzedawane są nowe, bez wad i jako takie są dostarczane do Klienta.

Zapraszamy także do odwiedzenia naszego sklepu stacjonarnego EBRAS

W przypadku dodatkowych pytań prosimy o kontakt:

email: mailto:biuro@ebras.pl

tel. kom: 512041788 ( opłata wg. stawek operatora)

Facebook: Sklep Ebras