Dostawa i zwroty

Wysyłka towaru:

Przesyłki są nadawane codziennie, ale warunkiem jest szybkie zaksięgowanie przelewu (czyli do godz. 13). Wysyłka "24h" oznacza, że wyślemy przedmiot do 24 godzin po zaksięgowaniu wpłaty, lub informacji o wysyłce za pobraniem. Przedmioty oznaczone innym terminem niż "24h" sprowadzamy pod zamówienie. Nie gwarantujemy stałej dostępności wszystkich towarów sprzedawanych w sklepie i choć terminy dostępności są umowne, to staramy się ich dotrzymać. Może zdarzyć się jednak sytuacja, że towar nie będzie już dostępny np. z winy producenta. Wtedy zaproponujemy inne, satysfakcjonujące rozwiązanie.

Po zalogowaniu się można sprawdzić stan realizacji swojego zamówienia i numer nadania.


Zwrot lub wymiana


Zgodnie z przepisami ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku mogą Państwo odstąpić od umowy kupna w terminie 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania towaru.
Odstąpić można poprzez zwrot towaru w stanie niezmienionym (ze wszystkimi papierowymi metkami, nie noszące śladu użytkowania, np. bez śladów kremu, pozbawione zapachu, najlepiej w tym samym opakowaniu). U celu ułatwienia tej drogi, prosimy o przysłanie do nas kupionego przedmiotu razem z naszym formularzem wymiany/zwrotu oraz dopiętym PARAGONEM!, który jest zawsze w przesyłce. Wysyłka towaru do nas jest na Państwa koszt. O zamiarze odstąpienia od umowy można nas powiadomić także mailowo, wysyłając dokument na  biuro@ebras.pl

Po otrzymaniu przesyłki z towarem i stosownym dokumentem zwrotu (może być nasz formularz, ale nie jest to warunek) zwracamy pieniądze, w sposób jaki wybrał konsument (taki sam jak podczas składania zamówienia, lub wskazany w dokumencie zwrotu). Zwracamy kwotę za zakupiony przedmiot oraz kwotę za najtańszą, proponowaną przez nas wysyłkę.

 

Istnieje także możliwość wymiany towaru na inny rozmiar lub przedmiot. Należy złożyć nowe zamówienie na wybrany produkt i w polu "Uwagi" wpisać, że mamy to rozliczyć z wymiany i podać numer zwracanego zamówienia). Następnie wypełnić formularz wymiany/zwrotu, który jest dołączony do paragonu i całość odesłać na adres firmy. Różnicę w kwocie można dopłacić na nasze konto, a w przypadku nadwyżki zostanie ona zwrócona. W razie wątpliwości prosimy o kontakt telefoniczny lub meilowy.

POMOŻEMY :)